الأربعاء، 9 ديسمبر 2009

وحشتني


يا ترى ايه اللي واخدك مني يا قلبي بقالك كتير مش باين.....انت كويس و لا اللي بينا عليك هاين

يمكن ظروفك اقوى منك و انا وحشاك قوي ...اصلك قولتلي مش هايخدني منك الا الشديد القوي

فاكر؟؟؟

قولتلي كتير بحبك و حياتي من غيرك ما تسواش ....و لو خسرنك حياتي من بعدك ما تتعاش

صدقتك و قولتلك ياريت...يكون كلامك ده من قلبك دا انا ياما قبلك بكيت

مش حستحمل جرح تاني و مش بسهوله هنساك... اصلك علمت فيا و روحي متعلقة في هواك

بس اوعى تكون عايز تفارق و مني مستنيها ...و لو عندك ظروف شوف طريقة فهمني بيها

لانك بجد وحشتني و دماغي بتودي و تجيب ...طمني عليك و قولي يا اما بحبك يا اما ...حامشي و اسيب

هناك تعليقان (2):

  1. يا اما بحبك يا اما هامشي و اسيب؟
    ايه الموضووووع بقي؟ الجرعة دي اوفردووووز لازمن اعرف، و انتي عارفاني مش هاهدي و لا هارتاح غير لما اجيب قرار الموضوع ده و افهم ايه العبارة و ايه لغة السواقين اللي انا باتكلم بيها دي، حاجة غريبة و الله!

    عموما انا ما اعرفش منك الجنب ده و انا اتفاجئت بيكي بصراحة... اكتبي اكتبي بقي خليني اعرفك بحق و حقيييييييق
    :)

    ردحذف
  2. و انا تايهة عنك بردو يا ابلة ازولد دا كنتي كرومبو الجامعة , بس الحكاية ده تحديدا مش تبعي ده موضوع واحدة صحبتي مع خطيبها اتاثرت قوي و كتبت الموضوع ده ...ايه الرغي ده لما اكلمك ابقة احكيلك كل حاجة المهم انها عجبتك.

    ردحذف